Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och när man faktiskt tar reda på fakta så kryper det fram att bilden är flera år gammal och händelsen skedde i Bosnien.
Fortfarande hemskt och bilden var riktigt otäck men personligen anser jag att det är fel att gå ut med en bild för att skriva på protestlistor mot fyrverkerier när den inte alls hör hemma i sammanhanget.
Då är det bättre om man engagerar sig bättre och tar fram fakta och bilder som har hänt HÄR.
Du får väl fara ner till Bosnien o mörda alla som utsatt människor för våld(eller gäller det bara djur?) om du tror att det gör dig till en bättre människa än andra förövare!Hade jag fått tag i personen/personerna hade jag inte suttit här och skrivit idag, då hade jag suttit inne för mord eller liknande.
Och när man faktiskt tar reda på fakta så kryper det fram att bilden är flera år gammal och händelsen skedde i Bosnien.
Fortfarande hemskt och bilden var riktigt otäck men personligen anser jag att det är fel att gå ut med en bild för att skriva på protestlistor mot fyrverkerier när den inte alls hör hemma i sammanhanget.
Då är det bättre om man engagerar sig bättre och tar fram fakta och bilder som har hänt HÄR.
Sorry, skulle stå *kl* innan, det var inte riktat till dig mirre![]()
Har oxå sett den och jag bli lika ledsen varje gång. Mest förbannad blir jag på att hunden faktiskt fortfarande lever!! Den borde varit avlivad men istället tar man kort på den!! Hur sjukt är inte det? Det får mig att undra, hur länge fick den lida såhär innan dem avlivade den??
Men givetvis ska det tas kort på hunden så att det finns bevis som gör att gärningsmännen kan fällas för djurplågeri.Den borde varit avlivad men istället tar man kort på den!! Hur sjukt är inte det? Det får mig att undra, hur länge fick den lida såhär innan dem avlivade den??