Har ni haft otur idag?

Sv: Har ni haft otur idag?

knapp

Förutom att jag själv var klantig och lyckades förstöra sim-kortet till mitt mobila internet, och lat nog att inte få något plugg gjort så näe... Hade en väldigt trevlig fredag :)

Kl
Jaaa fredagen var ok. Men tog fel spårvagn och hamnade i tjotafrejti. Letade efter rätt restaurang utan framgång och när klockan närmade sig midnatt tog vi och åkte in till stan i stället för att äta pizza på nått mindre trevligt hak. Var HELT slut i kroppen av att ha fått i högklackat och i princip bara kollapsade i närmaste stol. Han trodde kanske att detta var fyllemat men vi hade inte ens kommit igång och hade bara ätit lunch! Sen spårade mina kompisar ut totalt... Fast det var lite kul. Och ingen jacka och skitkallt var det :/

Kl

Det var verkligen den sämsta fredagen den trettonde ever. Tidigare har jag brutit armar och så men detta tog priset.

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter En väldigt vetenskaplig undersökning! :p Har du haft otur idag? Om ja, skriv gärna på vilket sätt (frivilligt, såklart). Enligt något...
2
Svar
31
· Visningar
2 135
Senast: Noxos
·
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
397
Senast: Acto
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 294
Senast: KesoNeso
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka