Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag har inte haft fast telefoni sedan jag flyttade hemifrån, anledningen är att det är en onödig utgift när jag ändå aldrig är hemma (nästan)
Jag sa upp min telefoni hos Telia men fick behålla adsl, mot en engångsavgift.jag har fast telefon för de behövdes för att jag skulle kunna få adsl men jag använder den inte (och svarar inte i den heller för det är alltid telefonförsäljare..)
Nej, det är nog inte alls någon generationsfråga.Mina föräldrar har inte heller fast telefoni och har nog inte haft på 8-9 år, så det är nog ingen generationsfråga.
Nej, det är nog inte alls någon generationsfråga.
Jag - född på 50-talet - har fast telefon, min fjorton år äldre bror har det inte. Jag bor med usel mobiltäckning, och han bor mitt i ett storstadsområde med utmärkt sådan.
Det handlar nog mer om teknik och täckning än ålder tror jag.
Min telefon kopplade jag till modemet, inte till jacket. Jag har comhem.Nej, eller ja, vi har fast telefoni som ingår i fiberabonnemanget men jag äger ingen telefon som passar i jacket. Man borde säga upp det kanske.... finns det folk som försöker nå mig där tror ni