Har någon av er i 13-14 v

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Edgar

kännt av några underligheter vid livmodern?
Igår kväll när jag låg på rygg och kände lite till höger på magen kände jag en plommon stor hård knöl, ingen knip i magen eller hård i magen ;) men just en knöl, senare på natten när jag kände var den borta. Nu ikväll var den tillbaka, tryckte lite och den försvann direkt. mysko :eek: någon som känner igen ??
 
Sv: Har någon av er i 13-14 v

Yes, det där hade jag första gången jag var gravid. En knöl som flyttar på sig, ibland känns den, ibland inte. Det är normalt ;)
 
Sv: Har någon av er i 13-14 v

huu, du fick aldrig var det var:confused: satt det kvar hela din graviditet?

pratade precis med min barnmorska hon sa att det ev kan vara ett brock...
 
Sv: Har någon av er i 13-14 v

Näe, jag vet inte var det var. Ja, det satt kvar till och från hela tiden. Men eftersom det inte gjorde ont eller var obehagligt så brydde jag mig inte. Och efter jag fött då försvann det ju. Jag är inte den oroliga typen, kroppen spökar så under en graviditet ändå, svårt att bli orolig för allt :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 230
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 198
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 846
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 530
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp