Har min ponny fång??

Status
Stängd för vidare inlägg.

kingkong

Trådstartare
Han går ur boxen om morgnarna med ganska stela framben, är inte varm i hovarna eller så... när han kommer ut i hagen trippar han i väg i trav eller galopp så fint ..stelheten e då borta.. han är villig att arbeta och är 5 år. Det jag fundrear på är om han nu skulle vara i ett tidigt stadie av fång-skulle han då ens vilja trav eller galoppera? menar har han fått känningar så borde det ju göra såpass ont hela tiden att han inte skulle vilja trava alls......eller?

Sv: Har min ponny fång??

Det låter som ett extremt lätt fall i så fall. Jag skulle nog ta ut en veterinär om jag var orolig och hästen inte betett sig så förut. Svårt att säga vad det skulle kunna bero på såhär på nätet.

Sv: Har min ponny fång??

min ponny är likadan! stel på morgonen precis när man tar ut henne, sedan är hon som vanligt. är inte halt eller något. jag vet inte heller vad det är :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 231
Senast: Juli0a
·
Hästvård Jag har ett 15-årigt hoppsto jag hämtat hem från betet för 1,5 vecka sedan. Hon har alltid varit något smått klumpig av sig men har de...
Svar
8
· Visningar
1 898
Senast: Freazer
·
Hästvård Hör mig för om någon varit med om liknande och vill dela med sig av sin erfarenhet kring det. Bakgrundsinformation: Min häst fick en...
Svar
15
· Visningar
2 274
Senast: ll.96
·
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 657
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka