Visa bifogad fil 118948bild från idag, har grävt rör för hängrännorna ner till gamla brunnen
Ojojoj så snyggt det blivit! Otroligt bra jobbat, och på kort tid tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 118948bild från idag, har grävt rör för hängrännorna ner till gamla brunnen
Gör gången där du redan går, annars kommer du ändå göra en "stig" i gräsmattan senVisa bifogad fil 121258matjord på plats på framsidan, var tycker ni att gången mellan uppfart och dörr ska vara?jag tänker mig den gula linjen en 2m från ladan men när jag har gått innan har jag sneddat tvärs över gräsmattan på den blå linjen :/.
Kommer en handpump på brunnslocket sen så går inte att ordna en gång som är centrerad framför pardörren.
Jag röstar på samma av samma anledning.Gör gången där du redan går, annars kommer du ändå göra en "stig" i gräsmattan sen
Håller med.Jag röstar på samma av samma anledning.
@BuckGör gången där du redan går, annars kommer du ändå göra en "stig" i gräsmattan sen