Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska ha biblioteket i fd uterummet, med mysiga fotöljer, brun betsade trä bokhyllor längst väggen mot vardagsrummet och tapeter i denna stilenVisa bifogad fil 129395
Men vet inte om jag ska ha samma golv som I vardagsrummet eller ngt mörkare? Vad tycker ni?
Mörkare! Tycker det kommer att ihop med tapet skapa en ombonad känsla.Ska ha biblioteket i fd uterummet, med mysiga fotöljer, brun betsade trä bokhyllor längst väggen mot vardagsrummet och tapeter i denna stilenVisa bifogad fil 129395
Men vet inte om jag ska ha samma golv som I vardagsrummet eller ngt mörkare? Vad tycker ni?
Om stommen i huset är någorlunda kan du låta den stå. Renovera inifrån.Har köpt ett torp som stått tomt i 10 år och misskötts sen det renoverades för 20 år sedan. .
Visa bifogad fil 39069
Finns avlopp, el och vatten men krävs en del att få igång det.
Det stora som ska rivas/byggas om är
Tak, farstu, garaget. Taket och panelen är egentligen bra men då farstun är murken så är det lika bra att byta ut eterniten och se hur allt ser ut under ^_^.
För tillfället bråkar jag dock med björnbärsris (har tagit över hela tomten). och slänger alla sopor som fd "hyresgäster" proppat in i garage, hönshus och lekstugan.. och hittar ännu mer i buskarna i takt med att björnbärsriset försvinner.
Nä jag går fortfarande och väntar på badrummet ^_^. Ladan kom liksom ivägen och fick prioHar du flyttat in nu?
Det regnade in i farstun och var flera plattor som saknades. Blev nytt tak och flera nya väggar på huset ^_^Om stommen i huset är någorlunda kan du låta den stå. Renovera inifrån.
Och varför byta tak? Det håller i evighet och är himla krångligt att hantera eternit om man inte verkligen måste.
Gillar verkligen Morris, kan ev bli en i hallen. Jag har nyligen tapeserat mitt lilla kontor med Stig Lindberg Pottery. En vägg då det blir lite för mycket i det lilla rummet annars .Ska ha biblioteket i fd uterummet, med mysiga fotöljer, brun betsade trä bokhyllor längst väggen mot vardagsrummet och tapeter i denna stilenVisa bifogad fil 129395