Har kattkillar "tuttar"?

J

jooohannan86

med risk för att verka helt puckad.. men har kattkillar "tuttar"?

har aldrig funderat på den saken innan, förrens nu när vi fått hem vår lille kattkille på 13 veckor och upptäcker att han har bröst..Hjälp!
Är vår lilla Lotus en tjej? hur ser man egentligen kön på en katt?

Sv: Har kattkillar "tuttar"?

alla däggdjur oavsett han/hon har lika många tuttar :D så ja, hankatter har oxå tuttisar.
Kolla om han har en kulpåse :rofl:

puuuh skönt! det fanns en kulpåse :P

Både min hund och min katt, båda hannar, har boooobs. :D

Lol, ja, det har hanmänniskor också :)

Nej! Har du sett tjur eller en hingst/valack med juver?? Alla däggdjurshanar har inte bröst...

Det var så jag också tänkte eftersom jag är mer "hästtjej" än katttjej..Våra valacker och hingstar har ju inte boobs

Jupp har en hankatt som har tuttar, så det är helt normalt

Hmm ja katter har tuttar bägge två könen. Vitsen vet jag inte men det är väll som vi människor där har ju män tuttar till ingen nytta.

Liknande trådar

Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
533
Senast: Blyger
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
424
Senast: gammalek
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
793

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ännu en kvinna
  • Motionscykel?

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt