Här kan vi snacka spinn! (film)

Druvan

Trådstartare
Jösses, hur är det möjligt för en häst att kunna spinna så snabbt? :eek: Och hur i hela fridens namn sitter ryttaren kvar utan att ramla av som ett snurrigt fyllo? Först trodde jag filmen var spelad på "high speed". Reining är nog inget för mig och min lätt flegmatiske häst :angel: Film

Filmen är hämtad från http://www.wittelsbuerger.de/videos/index.htm

Är det någon som vet var man kan se pleasure-filmer?? :p

Sv: Här kan vi snacka spinn! (film)

Jag är ofta inne på Wittelsburger och tittar. Där finns det mycket kul att titta på:d

Och nu i helgen är det stortävlingar i Kreuth! Med svenska ryttare. Hoppas jag!

Kan inte se filmen från den här datorn, ska kolla på den andra senare. Men hur lyckades du länka till filmen? :eek: Jag lyckas aldrig när jag vill länka till en film därifrån...

Men hur gör ni då? Vilken adress skriver ni in i länken? :confused:

Jag bara kopierar?

Men jag har aldrig lyckats lägga in bilder direkt, det är spärrat.

Suck.. Det står "Klar" men där kommer ingen film :confused: Dumma dator..

Solafekub skrev:
Men hur gör ni då? Vilken adress skriver ni in i länken? :confused:

Alltså, det är ju spärrat så man inte kan kopiera adressen via höger musknapp. Jag går på "visa källa" högst upp och snor adressen därifrån istället, bland koderna :p

Snabbt gick det!
Men den "hoppar" ju lite i spinnen. Synd.

Tyckte inte riktigt om den där ritten faktiskt =/ Tyckte den var lite för macho, och spinnen var inte rena =(
Den här filmen tyckte jag däremot mycket om =) spinnen går iof inte lika snabbt, men perfektionist som jag är går kvalitén alltid före hastigheten.

Vet att det finns en freestyle pleasure på samma sida, men antar att det inte riktigt är vad du är ute efter ;)

Tillagt: vet att hästen gapar i stoppen, men om jag bortser från det tyckte jag om ritten :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Jag älskar den videosnutten på Grischa Ludwig, särskilt slutet när han står på prisutdelningen och går fram och tar av tränset (!!) och gör en spin framför dom andra! Hur snyggt är inte det? :bow: :bow: :bow:

Pleasurevideon var hur rolig som helst ju! :D :rofl:

Ni vet väl om att det är våra svenska ungdomar på Freestyle pleasure videon, coolt:bow: :bow:

Monke:)

westerntjej skrev:
Vet att det finns en freestyle pleasure på samma sida, men antar att det inte riktigt är vad du är ute efter ;)

Ha ha nä, jag vill ju se RIKTIG glitter och glamour :). Ingen som vet var det finns sådana pleasure-videos? Vet att det ska finnas en amerikansk sida... Jag får väl checka in melodifestivalen istället :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd

Omröstningar

Tillbaka