Har inte Bukefalos gått över till sommartid ??

Status
Stängd för vidare inlägg.

indian-charlie

Trådstartare
Antingen så är jag bäng eller så e det ngt annat som är fel, men jag tycker inte att tiden stämmer på inläggen:confused:

Är det bara in real life som vi gått över till sommartid ???

Sv: Har inte Bukefalos gått över till sommartid ??

Så var det även när det blev vintertid...
Man skulle göra nått... men jag kommer ju inte ihåg VAD det var :crazy:

Mitt Buke går rätt (både hemma och här på universitetet). Jag har inte ändrat något. :D
Aha, det beror på att jag har inställt på "automatisk omställning till sommartid" någonstans på kontrollpanelen.

Men :confused: på min bukesida så står det att klockan nu är 14.22 fast hemma hos mig så är klockan 15.22.:crazy: jag fattar ingenting

Alltså på datorn står rätt tid men inte på inläggen

Gå in på kontrollpanelen å ändra ;) (som kexchoklad skrev)

:bow: :idea: Hittade ändringen fast jag trodde att automatisk inställning var det rätta..att den liksom ställde om sig själv. Ja ja så är det i cybervärlden.

Tack igen:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 342
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 487
Senast: Oknytt
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 944
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka