skickade henne på betäckning, när hon kom hem och jag skulle rida lite smått så vurpade jag med min andra häst, gips i tre månader, sen vare ingen idee att rida.. så fick hon föl och så satte jag igång henne lite smått, men den kändes inte helt hundra, hade veterinär och så.. men hitta inget fel, gick bra av och från, sen tappa vi trav och tölten satt väldigt hårt inne, min lilla ridlärare kunde inte förstå, för jag red mycket sämre förr... Bokade tid hos kiropraktor, skulle få vänta i två månader, red mest skritt i kogen, efter en månad så var hon plötsligt väldigt väldigt halt i hagen... veterinären hitta inget fel och kiropraktorn hade inte tid. Fick äntligen komma dit och hitta fel i ryggen som hade lett till en massa saker. Antagligen hade det blivit något litet litet fel när hon fick föl och att det lett till att hon hade fått låsningar å en massa. Att hon plötsligt blev väldigt halt berodde antagligen på att hon hade fått spel i hagen och sparkat bakut, så att den lillalilla förskjutningen blivit stor.
Min korta förklaring till eländet... Nu är hon under behandling och kommer förhoppningsvis att bli bra
//ina