Har fälttävlan spelat ut sin roll?

Sv: Har fälttävlan spelat ut sin roll?

Trevligt att du är tillbaka NilaD, tackar för ironin angående mitt nick.

FT-ryttarna är ju dom som vet bäst hur det är i sporten och har all rätt att kommentera påhopp som som är felaktiga.
Att sedan skylla på moderatorn att det är i fel forum kan väll tyckas ynkligt utan att rubricera det som personangrepp.
Om man startar en tråd får man väll stå för innehållet och inte anklaga folk som gör inlägg för att gå "till rena personangrepp".

Vad menar du med "ditt eget inlägg saknar underbyggnad"?

Ha en bra dag!
Gubbe

Självklart ska fältävlansryttarna få kommentera och det hade dom också fått om tråden legat kvar på hästmänniska där jag ursprungligen lade den. Problemet när den flyttas är att det BARA blir FT-ryttare som kommenterar och då blir det ju ingen direkt diskussion, ska en disskussion komma vidare så krävs det ju helst OLIKA åsikter.
(Ja olgaklara min liknelse men HE var skitdålig med det var det första som poppade upp i skallen, det var naturligtvis ingen övrig jmf med HE/FT :o utan bara ett sätt att tydliggöra det meningslösa med att disskutera en sak där alla tycker lika, skulle lika gärna kunnat skriva dressyrforumet/ är dressyr djurplågeri?)

Jag anser att b.l.a ditt uttalande om att "rivningsbara hinder bara ökar skaderisken" saknar underbyggnad, du ger ingen info som stöder detta. Denna infon verkar även SOK samt FT-ledningen sakna eftersom man nu börjar med detta bla på OS.

För övrigt så har det glädjande nog varit superfokus på trådens ämne bla i dom sista numren utav ridsport (en ifo jag inte hade när tråden skapades).
Jag ser att FT-ledningen verkligen tagit detta på allvar och kommit med många goda ideer kring hur man både ska öka säkerheten samt öka antalet deltagare. SUPER BRA!!! För det är ju det som tråden gick ut på.

Ha en bra dag själv, Gubbe och lycka till!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka