har en liten småtting hemma

Tviggy1081

Trådstartare
Det här är ingen annons för kattungen är redan såld ;)
Nu har vi fått vår kull och det blev bara en liten kille som klarade sig, , för Ronja (mamman) krystade fram en unge som tyvärr var död vid födseln :(,, sen blev det lugnt, för lugnt
Så vi vakade över henne hela natten och inget hände så vi åkte till vetrinären på morgonen och då blev det som sagt kejsarsnitt.
Då fick Ronja en liten blåtabby/vit pojke :)
Här är sötnosen
151-5123_IMG.JPG

151-5125_IMG.JPG

151-5130_IMG.JPG

Sv: har en liten småtting hemma

Jag säger både GRATTIS och beklagar.....tråkigt med den lille som inte klarade sig!

Men den som klarade sig verkar rejäl!!! :love: :love: :love: :love:
Du väntade en till kull väl???? Hoppas det går bättre då!
Men du ska vara riktigt stolt över den lille han ser jättefin ut!

hej, jo det är tråkigt det som hände, men vi hoppas det går bättre med nästa kull.
Han ÄR stor ,han har redan gått upp 50 g på 2 dagar hihi han har det så bra och kan äta hur mycket han vill, han e så go :) :love:

tack, ja visst är han och hanska stanna..hm han ska flytta hem till Anna eftersom hon så gärna ville ha en kattunge efter Ronja och det här är enda chansen!:)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
3 012
Senast: Takire
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar... 12 13 14
Svar
278
· Visningar
26 221
Övr. Katt Min väninna har kattungar, de är sex små pojkar som blir 8 veckor på lördag. Min bror ska ha en av kattungarna när de är stora nog... 2
Svar
22
· Visningar
8 804
Senast: Majvi
·
N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
7 201
Senast: kebabbert
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka