Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förut hade jag en bagdadlåda i köket- där fanns allt möjligt, mina få ynkliga verktyg tills ena sonen lyckats med bravaden att "låna" mina skruvmejslar så de flesta (och jag hade inte många) nu är borta med vinden, jag hade skruvar, spik, ringar från hästtäcke, karbinhakar, reflexer, isolatorer, kulor som barnen tappat, några av mammas verktyg och liknande saker. Bra att ha. Skrivbordet ska vi inte tala om, små korgar med olika sorters papper, armband, kulor, frimärken och fan och hans mosters makes systers karls ingifta bonusmormor!Nej, men jag har minst två bagdadlådor i köket. Och tyvärr en dotter med något som mest kan liknas vid ett bagdadrum i perioder.
Edit; Jag känner ett omedelbart behov av omformulering av ovanstående.
Nej, men jag har minst två bagdadlådor i köket. Och en dotter som jag älskar högt men som bor i något som mest kan liknas vid ett bagdadrum i perioder.
Ja helt perfekt ju.Äsch, vi hittade en hel bil bakom hönshuset.
Efter att den fått litet kärlek så åker jag nu omkring i den.
Bra att ha. Eller hur @MacGyver
Har du fortfarande kvar dem? Alla?Apropå bra-å-ha, det finns ingen som behöver lite hydraulkopplingar? Jag kan dela med mig av lite av mitt lager som i dagsläget troligtvis väger sisådär 8 ton.
Ja, ingen verkar vara intresserad av lagret så då får det gå iväg som skrot. Synd på nya prylar bara men vad gör man?Har du fortfarande kvar dem? Alla?
Ja helt perfekt ju.
Apropå bra-å-ha, det finns ingen som behöver lite hydraulkopplingar? Jag kan dela med mig av lite av mitt lager som i dagsläget troligtvis väger sisådär 8 ton.