Detta påminner mig plötsligt om att jag levde i många år med en (trasig) JedeMatic under sängen. Det var INTE jag som tagit hem den....Lite? Lätt? Det är JÄTTEVIKTIGT att ha fyra extra växellådor.
Så jätteviktgt...jo....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta påminner mig plötsligt om att jag levde i många år med en (trasig) JedeMatic under sängen. Det var INTE jag som tagit hem den....Lite? Lätt? Det är JÄTTEVIKTIGT att ha fyra extra växellådor.
Jag har ju en lång hall med krokar längs ena väggen och där hängs kläderna av. Trots att det var förra vintern jag var i lagårn och mjölkade varje dag och ko-kläderna är tvättade både två och tre gånger sen dess så luktar det fortfarande lite kossa ibland i hallen. Ger mig f*n på att nån kossa smet med hem hit och bor nånstans i hallen.Nja jag bor i en etta så det vore lite hemskt i så fall
Men däremot har jag en skämsgarderob, det är min stallgarderob med alla kläder och skor. Det ligger i en stor fet hög blandat.. Jag har försökt hålla ordning där inne, men det är lönlöst, när jag kommer från stallet så är jag alltid super trött och orkar inget annat än att bara slänga in allt i en hög. Det gör inte mig så mycket, ingen annan tittar där inne.
Jag gjorde en rockad bland alla lådor med blandade verktyg, byggde en verktygsvagn och fick ÄNTLIGEN ordning på allt utspritt så nu behöver jag inte leta 2 timmar för ett 2-minutersjobb.
Jag har ju en lång hall med krokar längs ena väggen och där hängs kläderna av. Trots att det var förra vintern jag var i lagårn och mjölkade varje dag och ko-kläderna är tvättade både två och tre gånger sen dess så luktar det fortfarande lite kossa ibland i hallen. Ger mig f*n på att nån kossa smet med hem hit och bor nånstans i hallen.
Du behöver en svets, fyrkantrör, fyra stora hjul, hålplåt och krokar och en skrotad sopställning samt en burk färg och en Dymo. Min verktygsvagn fick integrerat sopställ med plats för både torkpappersrullen, sopborsten, golvborsten och sopskyffeln för dom är ju alltid på rymmen nånstans annars.Wow! Nu blev jag faktiskt lite inspirerad att göra en insats i mitt verkstadsutrymme....
Kåken är både felbyggd och utrymmena trånga så en garderob till,,,,,,näe, funkar icke. Dessutom ingår ju lite kodoft i husens charm på landet.haha!
Du borde ha speciell garderob som mig Har en allergisk pojkvän men det går hur bra som helst så länge jag har kläderna i garderoben, luktar inte häst alls i lägenheten
Äsch, vi hittade en hel bil bakom hönshuset.Det är JÄTTEVIKTIGT att ha fyra extra växellådor.
Jag har tänkt att jag skulle köpa förvaring men ekonomin har inte medgett det än så då har jag låtit det vara, till den milda grad att jag nu mår en smula illa när jag passerar.
Varför har jag det? Antagligen för att jag är en usel och slarvig person....