Sv: har du köpt en indisk sadel men fick en bates?
Antar att du menar ts, jag har alla tips och trix att få tag på personer (del av mitt jobb)
Antar att du menar ts, jag har alla tips och trix att få tag på personer (del av mitt jobb)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag såg en varningsannons från dig ang detta. Kommer visserligen inte ihåg på vilken sida men det kan ha varit hastnet??
Jag har också blivit lurad när jag köpt sadel, men då bara på storleken. Folk har ingen koll på vad de säljer!
Köpte en 16,5 men fick en 16 vilket är en svårsåld storlek. Säljaren vägrade ta tillbaka den och jag ville ha en 17 men kunde sträcka mig till 16,5.
Har även köpt en crown där den såldes som normal bom(medium) i perfekt skick. I kartongen låg en med smal bom (narrow) och en stropp som var trasig. Säljaren hävdade att det var en normal bom och att den inte alls var trasig. Måste väl krymt på posten
Har även köpt en wintec 17,5 med två järn som ingick. Det skulle vara ett i normal vidd och ett i vid. Säljaren skickade i en svart sopsäck utan något skydd alls ibland undrar jag hur fan folk är funtade i skallen. I säcken låg dessvärre en 17" med ett vitt järn och ett rött. Inte ens i närheten av vad som stod i annonsen. Fin sadel för övrigt men ändå.
Snokade fram att det rörde sig om en 16årig snorunge, hon är ändå inte straffmyndig så vad gör man. Morsan ville inte blanda sig i...