Har den alltid rullat så långsamt?

Mint

Trådstartare
Håller jag eller min dator på att bli konstiga, eller är det någon annan som har lagt märke till att den här :rofl: lilla figuren rör sig i slow motion?

De andra små bollarna hoppar omkring precis som vanligt! :bump:

Sv: Har den alltid rullat så långsamt?

:rofl: är långsam även här. Kanske är min dator/anslutning, men även för mig hoppar resten av smileysarna runt som vanligt.

humm.. nu när jag tittar på den så börjar jag undra.. men jag tror att
den brukar vara så.. eller.. hum..:p

Men nu tycker jag att den ser normal ut igen, i alla fall om jag stirrar tillräckligt länge på den :rofl:

Jag skulle ha tagit tid på den igår :p

Min :rofl: är segare än vanligt märkte jag nu...

Både grodan och den rullande gubben har rört sig långsamt för mig ibland under den senaste veckan eller t o m stannat.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
781
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 870
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 950
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama