JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Här är Dalaryttarna som rider ponnydressyr-SM
Moderator
Hästnyheter
På lördag inleds dressyr-SM för ponnyryttarna i värmländska Hammarö. Och i startlistorna finns flera ryttare från Hälsingland. ...
Hästnyheter
Nu har lagen tagits ut till Nordiska mästerskapen på Hammarö.
Med i truppen finns två ryttare från Dalarna. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
I morgon startar finalen i lag-SM i ponnydressyr på Täby Ryttarcenter. Arrangörsklubben Täby Ridsällskap gick inte vidare till finalen...
Hästnyheter
Gävle Ponnyklubb slutade sjua i ponnydressyren på lag-SM. ...
Källa / Läs mer...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mellanhunden (en chihuahua) satte i sig en hel chili tidigare ikväll, nu håller jag tummarna att hon inte ska blir dålig i magen i natt...
Nirvana
40 minuter sedan
Svar: 1 004
Visningar: 56 319
Hund
Valp 2025
Svar: 717
Visningar: 48 723
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej nu far du skarpa dig :cautious: Det har gatt aldeles for lange utan att vi fatt nagra nya bilder. :D
hastflicka
Igår kl 22:09
Svar: 1 427
Visningar: 121 383
Djur
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag tycker hästen ser mer ut som en hopphäst. Lågställd med lång rygg. Hon ser överbyggd ut men jag har inte sett hennes exteriör...
fio
11 minuter sedan
Svar: 258
Visningar: 13 524
Grenar
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Jag är väl Fetchers främsta förespråkare här på Buke men det finns en anledning till att jag köpte en till när jag förlorade den första...
LenaH
33 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 854
Avel
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Mirre har travat idag. På töm. Han var väldigt förvånad och glad. Det svåra är att han egentligen bara ska trava rakt fram men då får...
Amanda_F
45 minuter sedan
Svar: 767
Visningar: 58 229
Vård