Happy Valentine Day -Pig Lovers!!!!!

Sv: Happy Valentine Day -Pig Lovers!!!!!

Även om personen som gjort animationen troligen inte är medveten om det så är det viss verklighet i filmen.

Det är nämligen ganska vanligt att tamsuggor som går i lösdrift utomhus tar sig ut när dom är brunstiga och träffar ett vildsvin i skogen. Ibland helt enkelt en vildsvinsgaltscharmör hoppar IN i suggornas hage.

BIIIG love!

/KT

Haha!

Jag hittade EN Till film om en liten Valentine gris!!!!!!!:love:
]http://www.youtube.com/watch?v=LsfA1fAWZKI

/KT

Sorry, jag tittade bara på det första för att jag var lat när den andra filmen inte var en klickbar länk. Men visst är den söt!!!!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ... om något som gnagt i mig ända sedan en av mina kunder i morse gratulerade mig på Internationella Kvinnodagen. Och jag känner att jag...
Svar
0
· Visningar
1 320
Senast: Mineur
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 1 i ESC 2018 kommer här årets första INFÖR ESC-tråd! Eftersom de slutat sända inför-programmen på tv...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 093
Senast: mandalaki
·
  • Artikel Artikel
Företag Sassi Talu – a swedish horsefarm in Estonia been a popular holiday base for swedish horse lovers already from 1998 . For summer 2016 we...
Svar
0
· Visningar
3 575
Senast: malleaava
·
Äldre VÄLKOMNA TILL DEN OFFICIELLA ESC2015 - FINALTRÅDEN! I morgon lördag kl 21;00 tävlar Måns Zelmerlöw och 26 andra artister/grupper i...
16 17 18
Svar
341
· Visningar
18 330
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar