• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare strumpan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 816
S

strumpan

våran hund är 8år.Grannens hund äromkr 2,5år.
domtål inte se varandra.Morrar går och spänner sig.Domhar tidigare när den yngre killen varung framtill ca.året lekt skitsnällt.Nu ska hon kastrera sin hund på Tisdag.Har hart att hundar som kastreras luktar honhund.Stämmer det.Tyvärr är min hund för gammal för kasttrering.Men det skulle vara kul om dom kunde leka igen och inte bråka så jäkligt.Det blir ju onödiga skador på bägge.Några råd??

Bråkar de även om den yngre hundens husse eller matte inte är med?

Ja den brukar rymma om den får tillfälle.Då gäller det att jag inte är ute med min.

Kan vara så att den yngre hunden testar sina gränser mot den äldre hunden.

För att se om den kan bestämma ..

Din hund ( den äldre ) tycker att yngre hunden borde läxas upp..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger... 2
Svar
21
· Visningar
2 039
Hundhälsa Jag har funderingar om jag ska kastrera min 2-åriga storpudel. Jag är fullt medveten om att kastrering inte nödvändigtvis är en lösning... 2
Svar
22
· Visningar
2 116
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 321
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka