Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför kan så få hanhundar umgås normalt med tikar (såväl som i löp och inte löp?).
Är det "bara så" eller är det en träningsfråga? Vad anser ni?
Jag snackar då om det eviga uppvaktandet & ridandet trots en tik som förgäves försöker ryta ifrån..
Upplever inte alls att det är så. De få hundar jag träffat som inte ens kan bete sig runt tik som inte löper, det är antingen hundar som kommer från riktigt oseriösa uppfödare eller är understimulerade och har okunniga ägare.Varför kan så få hanhundar umgås normalt med tikar (såväl som i löp och inte löp?).
Jag snackar då om det eviga uppvaktandet & ridandet trots en tik som förgäves försöker ryta ifrån..
Ja han var jätteduktig och då hade Aysu ändå löpt en vecka och din pojk är ung.Min egen hanhund var på utställning som besökare i helgen. Han fick sitta i bur bredvid bukefalisten @Red_Chilis löptik och då la han sig ner och sov. Det är så det ska vara. Han är av en arbetande ras. Vår andra hund är jobbig och kommer troligtvis kastreras då han slutar äta om grannens tik löper. Men han är av ras där man fokuserar på utseendet och inte så gärna på mentaliteten.
Varför kan så få hanhundar umgås normalt med tikar (såväl som i löp och inte löp?).
Synd att dom hanarna inte fick träffa min senaste tik, en liten BC på ynka 13 kg, hon dängde skiten ur hanhundar som ens försökte nosa henne i rumpan, oavsett var hon befann sig i löpcykeln o oavsett deras storlek.Varför kan så få hanhundar umgås normalt med tikar (såväl som i löp och inte löp?).