Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör en fläta i nacken och flätar då in nackstycket.Har en minis som måste ha betesreducerare, alternativet är liten grushage.
Problemet är att han får av sig den på typ 1 minut. Jag har satt en grimma ovanpå men det hjälpte inte. Några tips?
Jag gör två flätor i manen som jag fäster ihop ändarna på så det blir som en ögla och så drar jag nackstycķet på betesreduceraren igenom öglan sas.Har en minis som måste ha betesreducerare, alternativet är liten grushage.
Problemet är att han får av sig den på typ 1 minut. Jag har satt en grimma ovanpå men det hjälpte inte. Några tips?
Det finns om du har greenguard en grimma till den vilket gör att hästen omöjligt nästan kan få av sig grimman. Den fungerade super på min häst.Har en minis som måste ha betesreducerare, alternativet är liten grushage.