Han överlevde inte

jenred

Trådstartare
:cry:
Hans hjärta stannade när han skulle resa sig efter sövningen (efter ryggoperationen). Var 5 år sedan något sådant hände senast enligt veterinären, så varför skulle det hända just nu?

Sv: Han överlevde inte

Men stackare då!!! *skickar tröstkramar i massor!!*

Lider verkligen med dig! tänk vad hemsk man tror inte att det kan hända.

:cry: :cry: snyft :cry: :cry:
tänker på dig.
Men han finns ändå alltid med dig, precis som min gör, Den dagen han förvann, försvann en del av mig, den delen kommer alltid att finnas hos honom tills jag kommer. Han följer med mig vad jag än gör och vart jag än är, och det gör din också! Dom vet att vi älskar dom :love: Don´t never stop to belive

Uch beklgar :cry:

Min älskling skasövas om 2 veckor :crazy:

Världens är så orättvis ibland. :cry:
Lider med dig! :(

Lider med dig något enormt! :(
*kramar i massor*

Stackars dig!Jag lider verkligen med dig! :cry: Hoppas det börjar kännas bättre snart!

:cry: ¨Lider med dig! Visst är det hemskt när det "oväntade" händer, och just på en klinik efter en operation som han skulle ha blivit bättre av! :cry:
min förra pålle hittade jag blockhalt i hagen. Vet kom ut och kollade, det är ett brott på kotsesambenet, sade han. Lindade benet, gav smärtstillande och rekomenderade att åka och röntga nästa dag. Det blir några veckors boxvila sedan är han frisk sade han. Skönt tänkte jag. Sagt och gjort så lastade jag en mycket dålig häst nästa morgon. Vid kliniken skrek min vet rakt ut! HUR kan man ge smärtstillande?? undrade han. Det hade resulterat i att pålle använde benet och trasade sönder ännu mera. Plus att det inte alls var kotsesambenet utan en kompliserad splitterfraktur av hela kotbenet. Nödslakt direkt och STOR sorg!! Och ännu STÖRRE ilska och besvikelse över att distrikts vet kunde ge sig på att bedömma en skada på detta sätt. Efter det tar jag ALDRIG ut distrikts vet om jag själv inte kan avgöra vad som måste göras, (ex vid en sårskada som skulle sys, då kunde han väl inte göra fel??) :eek:

usch :crazy: tråkigt att höra!! inte kul att mista en vän :cry:

Till att börja med, stor tröstkram till dig!!!

Jag har varit med om samma sak, en enkel ögonoperation på min lilla shettis flicka Ida Vida slutade i tradgedi... Hennes hjärta slutade slå, veterinärerna hade aldrig varit med om det tidigare. Dom gjorde upplivningsförsök i tio minuter innan dom gav upp. Och jag blev en gullunge fattigare. Saknar henne något så fruktansvärt, och det är två år sedan snart. Livet blir aldrig det samma, men sorgen mildras något med tiden. Kram på dig vännen!

Jenny

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: tara
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 491
Hästvård Någon som kan hjälpa mej förstå vad som hände??( veterinär är kontaktad med uppföljning imorgon) Stod ute i hagen med ponnyn 15 år i...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: Grazing
·
Katthälsa Hej allihop! Enligt blodprov så har min 14 åriga katt höga njurvärde, Kreatinin 264 (60-160 ref).. samt Urea 18 (5-12 ref). Han äter och...
Svar
13
· Visningar
565
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka