Han måste ju presenteras!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare heylan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 906
H

heylan

Jag startade ju en tråd om huruvida Link skulle få en kompis, o det sista jag skrev i den var att jag hade bestämt mig för att den lille skulle få flytta hit. :) Nu har han varit här i ca en månad och katterna har så roligt! Ångrar det inte en sekund! Det var lite morr och fräs de första två dagarna, men efter det har de varit bästa kompisar. Har ju oftast haft katter två och två tidigare, men då de har haft möjlighet att gå ut har det inte blivit samma "lek- och gosförhållande" dem emellan.

Bilderna jag lägger in är från första veckan, har inte laddat över de nyare då de ligger på jobbkameran... Han har dock vuxit nåt helt enormt under den här månaden! Har aldrig någonsin varit med om att en kattunge har vuxit så fort! Antar att det bla kan bero på att han nu har "vuxit ikapp" det han inte klarade som förvildad kolonikattunge i hamnen...

Här är han iaf, lille Norbert (eller, Frans-Norbert heter han ju faktiskt:p)
katt2.JPG

Något lite större:
katt3.JPG

...o här med storebrorsan:

katt1.JPG

Kan sätta några av de nyaste under veckan, om nån vill se! Har en massa bus- och gosbilder. För att förgylla tråden ännu mer får det gärna komma in bilder på fler nykomlingar!

Sv: Han måste ju presenteras!

Sötnos!
Kul att höra att det går bra och att du inte är någon galen djurtant ännu(?) ;)
Har ingen nykomling här hemma men ser gärna gosbilder.

Sv: Han måste ju presenteras!

Gu vilken sötnos :love:
älskar ju katter själv och har 6 stycken, 2 bondkatter och 4 perserkatter :laugh:

Liknande trådar

Övr. Katt Finns en annan tråd med bättre bakgrund. Men i korthet har jag hastigt fått ta hem en tidigare förvildad katt som bott ute. Katten...
2
Svar
24
· Visningar
4 576
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 985
Senast: cili
·
H
Övr. Katt Har en ca 1,5 årig, kastrerad hankatt som jag omhändertog förra hösten. Då jag bor så att han tvingas vara innekatt börjar jag nu märka...
Svar
6
· Visningar
2 046
Senast: lil-sis
·
T
Övr. Katt Jag har tittat runt lite bland de olika trådarna och hittade ändå inget som passade mitt dilemma speciellt bra... Jag har en katt som...
Svar
15
· Visningar
2 424
Senast: Calolajn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka