H
heylan
Jag startade ju en tråd om huruvida Link skulle få en kompis, o det sista jag skrev i den var att jag hade bestämt mig för att den lille skulle få flytta hit.
Nu har han varit här i ca en månad och katterna har så roligt! Ångrar det inte en sekund! Det var lite morr och fräs de första två dagarna, men efter det har de varit bästa kompisar. Har ju oftast haft katter två och två tidigare, men då de har haft möjlighet att gå ut har det inte blivit samma "lek- och gosförhållande" dem emellan.
Bilderna jag lägger in är från första veckan, har inte laddat över de nyare då de ligger på jobbkameran... Han har dock vuxit nåt helt enormt under den här månaden! Har aldrig någonsin varit med om att en kattunge har vuxit så fort! Antar att det bla kan bero på att han nu har "vuxit ikapp" det han inte klarade som förvildad kolonikattunge i hamnen...
Här är han iaf, lille Norbert (eller, Frans-Norbert heter han ju faktiskt
)
Något lite större:
...o här med storebrorsan:
Kan sätta några av de nyaste under veckan, om nån vill se! Har en massa bus- och gosbilder. För att förgylla tråden ännu mer får det gärna komma in bilder på fler nykomlingar!
Bilderna jag lägger in är från första veckan, har inte laddat över de nyare då de ligger på jobbkameran... Han har dock vuxit nåt helt enormt under den här månaden! Har aldrig någonsin varit med om att en kattunge har vuxit så fort! Antar att det bla kan bero på att han nu har "vuxit ikapp" det han inte klarade som förvildad kolonikattunge i hamnen...
Här är han iaf, lille Norbert (eller, Frans-Norbert heter han ju faktiskt
Något lite större:
...o här med storebrorsan:
Kan sätta några av de nyaste under veckan, om nån vill se! Har en massa bus- och gosbilder. För att förgylla tråden ännu mer får det gärna komma in bilder på fler nykomlingar!