Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får hämta medicin till våra hundar utan problem. Förutom Tramadol som den ena äter för periodvis för sina knän. Då kollar de fullmakt, men den medicinenär ju narkotikaklasssad. Jag har aldrig behövt hans leg utan bara mitt eget.Tack för alla svar! Jag har skrivit en e-fullmakt i hans namn och nu är han på väg till Apoteket. Håll tummarna! Det är ett pappersrecept. Ska dessutom vara krånglig och be att få ut mindre antal tabletter än vad som står på receptet, han kan inte lägga ut med så mycket och jag kan inte överföra till hans konto för att det är helg... Mitt eget kort blev jag av med tidigare i veckan. Det går bra det här!
Hunden behöver medicin nu på förmiddagen men jag kommer inte från jobbet. Min sambo är hemma och kan hämta ut, men får han det när receptet är skrivet på mig? Hjälper det om han har mitt pass?
Jag har fått ut läkemedel(receptbelagd) utan recept till djur, så nä, det är nog inte så kinkigtStallkompisen hämtade ut avmaskningsmedel till hästarna trots att det var skrivet till mig, verkar inte vara så kinkigt på djurläkemedel. Hon hade inte mitt leg, behövde bara uppge mitt personnummer.
Mamma brukar hämta ut min hunds medicin trots att den är skriven på mig!Hunden behöver medicin nu på förmiddagen men jag kommer inte från jobbet. Min sambo är hemma och kan hämta ut, men får han det när receptet är skrivet på mig? Hjälper det om han har mitt pass?