Hampa Skydden

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaHeikne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 821
Sv: Hampa Skydden

älskar Hampa Skydden, tycker att det är mkt mer skydd för pengarna än tex eskadron, så har de så fina färger :love:

tycker du ska köpa dem. de är skit snygga! nästa häst jag skaffar ska jag köpa sånna till. :love:

CISSI :eek: De är itne vita.. De är ju LJUSROSA :EEK: :o haha :rofl:

Jag har två par Hampa-senskydd, och de är verkligen super, jättebra passform, tål en jäkla massa stryk utan att gå sönder, och är hur enkla som helst att hålla rena.
Väldigt mycket skydd för pengarna. :bow:

HAHAHAHAHAHAHHA oj då, då får de bli en annan färg :P

till min D-ponny (grov, 143 cm) har jag marinblåa Hampa senskydd stl ponny. passaar perfekt!! (329 kr på hööks, för några år sedan)

bakstrykkappor i stl full, därför att stl ponny var jättesmal tunt benet, men stor "skål". (110 kr på rea)

gillar verkligen dom benskydden!!

höhöhö. Bonnie vill ju itne gå omkring i ljusrosa, fy så fjolligt. Hon är ju tuffing ju :cool:

Hade ponnystorlek på mitt varmblod (strax över ponnymått), med smala ben.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 000
Senast: ako
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
397
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
597

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka