Hämnas på grannen

Zoo

Trådstartare
Fick ett samtal från ett saneringsbolag som ville komma och sanera min lägenhet och att jag hade fått detta gratis av min granne. Dom gav sig absolut inte och ville promt komma och sanera min säng och resten av huset. :laugh:

Så nu behöver hjälp med att hämnas på grannen men har absolut ingen aning om vad jag ska göra! Det får inte vara något som går överstyr så vi blir osams.

Hjälp mig och komma på något!:idea:

Sv: Hämnas på grannen

Alltså hahaha va?! Var det på skämt alltså? Fick dom sanera till slut? HUR sanerade dom då? Jag vet faktiskt inte hur man skulle kunna toppa en sån här sak men berätta gärna om du kommer på något :rofl:

Haha skulle aldrig släppa in dom i mitt hus! Dom var däremot här i måndags klockan 22:00 :O och sanerade hela hans lägenhet efter att en kompis till han hade skickat dit dom haha! Han pratade om någon slags damsugare(?) med rengöringsmedel i.
Funderade på att beställa hem en manlig strippare till honom!

Hahaha vad sjukt! Vad har startat detta "krig"? En strippa låter ju asroligt, gör det!! :D

För att vara lite glädjedödare då men det är inget konstigt alls att han uppgav dig eller någon annan han känner eftersom dessa dammsugarförsäljare (vilket det handlar om, en dammsugare för typ 35000-45000 kr. Jag hade en kompis som gick på detta och köpte den och uppgav mig men hit fick de inte heller komma.) ber att man ska uppge ett antal personer som de kan komma och demonstrera sin produkt för. Googla på Kirby dammsugare så hittar du maskinen som sanerade hos din granne och var glad för att du tackade nej. Oftast är säljarna mycket aggressiva i sitt försäljningssnack som går ut på att få den presumtiva köparen att förstå hur snuskig man är och hur ohygieniskt man har det hemma för att man ska köpa deras "fantastiska" produkt så att man kan få det rent hemma.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 078
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Inspirerad av en annan tråd och för att inte trådkapa blir jag lite nyfiken på vad folk har för intressanta och gärna positiva anekdoter...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 406
Senast: nejlica
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 110
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat