Halvblodshingstar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare traz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 929
T

traz

Finns det någon hemsida där halvblodhingstar presenteras, var de står på station och vad det kostar? Dom flesta rasföreningar för ponny har ju så man hitta information på deras hemsidor men hittar inget om halvblodhingstarna. Har någon något förslag på en liten halvblodshingst med bra gång som kan passa ett d-ponnysto

Sv: Halvblodshingstar

ingen enskild hemsida. men köp hingstkalendern när den kommer så har du allt du behöver veta där.

Det som finns är ASVHs faktablad, som brukar börja publiceras omkring 10 mars. Där ser man betäckningssätt, station och pris, och länkt till eventuell hemsida. Däremot presenteras inte hingstarna. Det gör de i hingstkatalogen.

Inga länkar till hingstarnas/hingsthållarnas hemsidor här, tack!
/moderatorn

(som dessutom tyckte att Görel gav svaret på frågan - det är DÄR man kan hitta alla hingstarna i avel samlat.)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 303
Senast: Äpplet.
·
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 045
Senast: Badger
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 575
Senast: KesoNeso
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 352
Senast: Anon89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka