hältutredning

Lavinia

Trådstartare
Hej!

Nu e pållan halt igen och eftersom jag inte hunnit byta försäkring kan jag inte ta ut den vanlige veterinären (han med nålarna), så nu blir det klinikbesök och genomgång.. Men vad ska jag ta med mej? Utöver medhjälparen över 18 år och häst naturligtvis.. Klinik har vi bara varit på en gång innan och då var hon inte så gammal..
Vad tar ni med er till kliniken??/ Lavinia, som knappt vet var hon ska..

Sv: hältutredning

När jag har åkt in med min häst på hältutredning har jag med mig sadel och träns då dom ville under ryttare eller testryttare.
Sen ska man klart ha med sig hästens papper(pass m.m..)

Kommer inte på så mycket mer *tänker tänker*

Sv: hältutredning

Hej!

Min tjej har inget pass ännu, håller på med det nu, nåt annat papper som ska med? Försäkringsnumret har jag i huvet./ Lavinia, måste äta middag nu

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej på er, I väntan på att veterinären ska ringa upp så lägger jag upp en tråd här i hopp om att någon kan ge mig lite råd. Bakgrund...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: netschjen
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 776
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama