Halter clinic

N

Nordica

Finns det någon halter clinic i mellansverige? Har precis köpt en Quarter som jag ska börja haltra.
Denna gren har jag knappt ens sett på, så jag behöver allt gå en kurs.:confused:

Sv: Halter clinic

Kan du inte ta hjälp av ngn uppfödare , de har offtast god kunskap med haltring. Vår dotter fick mkt hjälp från sin hästs uppfödare innan hon gick ut och tävlade.:idea:

Eller om du är med på en clinic för en tränare som är bra på halter så kan du ju fråga den hur det går till och kanske få ta en del av din träningstid till det...:D
En liten extrafråga, har du haft nån häst med samma namn som ditt nick?

Ja det är jag som tävlat Nordica.Hon är nu 21 år och pensionerad går bara i hagen och blir ompysslad.

Liknande trådar

Lantbruksdjur Hej, jag behöver lite tips och råd, vi har relativt nyligen skaffat höns (Brahma) och det har hittills fungerat bra. Nu har dock tuppen...
Svar
7
· Visningar
1 067
Senast: Luff
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Hej! VI köpte oss en main coon med stamtavla utan anmärkningar på besiktningen. Han började halta för en månad sedan och är nu...
Svar
17
· Visningar
1 881
Senast: MissFideli
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar