haltande hjund?

Minerva

Trådstartare
har en liten tjej på skolan som har en fin golden hane.
Han har blivit halt,
Man ska vell inte hålla på å gå ut å gå långt med dom?
Och inte hålla på å busa med dom?
Blir så irriterad varje gång jag ser den tjejjen.

Det är inte bara att han haltar heller.
Vi har vissa regler här p skolan.
Har man hund på skolan så ska ÄGAREN gå å hämta hunden.
Men den här tjejjen låter ALLA i hennes klass gå å hämta och lämna den hunden. det är alltid nån ny som hämtar honom..
tycker så jävla synd om honom...:/

ajja nu har jag fått skriva av mig lite :p
 
Sv: haltande hjund?

Om hunden är halt så ska den först o främst till veterinär.
Och nej, det är ingen bra ide att varesig gå långa promenader eller leka/busa då skadan kan bli värre.

Och istället för att skriva här så tycker jag att du ska prata med tjejen i fråga och nån lärare på skolan. Sen kan man ju fråga sig vad det är för lärare om dom inte redan sagt till, du kan ju inte vara den enda som sett att hunden är halt. :mad:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 803
Senast: Hermelin
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 970
Senast: manda
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 081
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 731
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp