halt (helt förvirrad)

Sv: halt (helt förvirrad)

:eek: Vilken smart grej!
När jag läste den så provade jag framför datorn och höfterna rör sig ju som i galopp!! Måste provas omgående.

haha, ja faktiskt!!! det måste jag också prova! kanske ska starta "andningsridning" :)

ja, hojta till du! besök är alltid välkommet! från 1 juli har jag gästrum!

Du får göra detsamma om du är nere i Skåneland. ;)
Har ett par hästar som behöver ridas om du ska med ut på en sväng.

Jag gör halt genom att sätta mig djupare i sadeln, sluta om med skänklarna och göra förhållningar.
Jisses, så proffsigt ni andra verkar göra!!!

kanske fått svar som hjälper men eftersom ja e här o skriver så..

jag spännertill skinkorna o magmusklerna, och lite av lårens insida kom jag på just nu..säger ptroo och har samma kontakt i bettet som när ja red...och jobbade vi bra precis innan o inte bara älgade på framåt blir det halt..annars bara stopp o ja måste då ta mer i tyglarna

i första början fick ja kasta ankare o mig själv framför för o få stopp ibland ! men nu går de bra för oss iaf

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 195
Utrustning Hej! Ny här på forumet! Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader. Vi har problem med bett och att hitta...
Svar
11
· Visningar
5 336
Hundhälsa I vårvintras upptäckte jag att den äldre av mina hundar (7 år) blev halt efter en av dragturerna. Jag lät henne vila och hon verkade...
Svar
4
· Visningar
1 669
Senast: eldhroka
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 232
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama