V
ViggoVilding
Har ett treårigt sto hemma. Idag när jag var ute och joggade så tycker jag att hon "tappar" vänster bak. När vägen svänger åt höger så får hon jättesvårt med aktionen lite som om hon hoppar igenom kurvan. Tycker även att hon imellanåt nickar till när hon sätter ner vänster fram. När jag palperar igenom henne är hon inte öm någonstans däremot är hon lite varmare i båda högerhovarna.
För ca 1 månad sen var kiropraktorn ute och knäckte loss henne på de nedersta cervixkotorna likaså i lumbar 5 och 6. Detta pga av att hon har haft ett jättekort framsteg. Nu har hon blivit bättre med det, går även med flap och ridsko fram för att få lite tyngd.
Men var tror ni om hur hon betedde sig idag? Dubbelsidigt halt på vänster sida, borde ju inte sätta sig diagonalt eftersom om inte är särskilt vältränad.
Förslag?
För ca 1 månad sen var kiropraktorn ute och knäckte loss henne på de nedersta cervixkotorna likaså i lumbar 5 och 6. Detta pga av att hon har haft ett jättekort framsteg. Nu har hon blivit bättre med det, går även med flap och ridsko fram för att få lite tyngd.
Men var tror ni om hur hon betedde sig idag? Dubbelsidigt halt på vänster sida, borde ju inte sätta sig diagonalt eftersom om inte är särskilt vältränad.
Förslag?