Hälsinglands första distans tävling!

Lina E Jonsson

Trådstartare
Nästa år så kommer Edsbyns ridklubb att arrangera hälsinglands första tävling i distansridning! Vilket vi hoppas kommer att fungera så bra att vi kan fortsätta fler år. Vi hoppas att det är många som vill komma och tävla hos oss, det kommer att vara klasser från 30-85 km.

Sv: Hälsinglands första distans tävling!

Oj, vad kul! Jag kommer om jag har möjlighet. Blir min och hästens första distansritt i så fall.

Det blir den 28:e september. Det kommer att vara finalen i Norrlandscupen så då kan du ju delta i den också. Det kommer att stå i tävlings kalendern vilka som ingår i cupen. Den börjar tidigt på våren och det är sex tävlingar som ingår i den.

Toppen med en Norrlandscup! :bow: Jag hoppas jag har häst så jag åtminstone kan ställa upp i Hälsinglands första tävling. Bra jobbat! :bow:

Hej. Jag är nybörjare i distans och tycker det är roligt att det är distanstävlingar här omkring. Bor själv i Järvsö och ser fram emot nästa år. Jag håller utkik efter vart anmälan skall göras!
//Yvonne:bump:

Träningsritt

Edsbyns ridklubb kommer att ha en träningsritt nu den 11:e november på tre mil. Då kommer vi att samlas där tävlingsplatsen kommer att vara och rida en av slingorna som kommer att vara på tävlingen... Så ni får gärna komma och vara med! Hör i så fall av er till mig.

Vilket underbart intiativ! Jag blir jätteglad att sporten får mer utbredning även om jag inte tävlar Distans själv.

Jättekul! Om jag får en häst som fungerar tills dess så kommer jag!

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: zarmino
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Lady_S
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 478

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka