Halsfluss och gravid

S

saffran2

jag tror att jag börjat få halsfluss och är ju nu gravid.
om det skulle vara så att jag fått halsfluss. hur fungerar det med penecilin då?

Sv: Halsfluss och gravid

Ingen fara med vanligt Kåvepenin. Men du ska förstås ändå tala om för läkaren att du är gravid.

kan man äta vilka halstabl som hellst?

Nej, inte om du tänker på Strepsils eller motsv. Läs eller fråga apotekspersonalen först. Men vanliga Vicks är helt ok.

På apotekets grejer står allt på bipackssedeln, annars är www.fass.se bra om man vill kolla upp! Vanliga ICA-halstabletter är ju inga problem med :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Vi har börjat potträning lite smått. Pottan vi har är lite för låg fram, så det blir mycket kiss utanför även om man försöker hålla ner...
Svar
6
· Visningar
647
Senast: Imogen
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
472
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
785
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 694

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka