Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr ska jag inte dit men har de flyttat tidpunkt för gbg horse show? Brukade det inte vara i februari innan?)
Tyvärr ska jag inte dit men har de flyttat tidpunkt för gbg horse show? Brukade det inte vara i februari innan?
Jag är lite nyfiken på vad Bukeromanen är för något. Har aldrig hört om den? Skulle gärna ha kommit förbi om jag var på showen![]()
Jag ska (tyvärr!!!) inte dit, men jag vill passa på att skriva att jag verkligen uppskattade Bukeromanen![]()
Jag ska dit på lördag! Kanske jag hittar till dig
Och jag har så klart läst boken!
Håller som bäst på att packa inför Gothenburg Horse Show och tänkte bara säga att jag finns på plats alla dagar om ni vill diskutera Bukeromanen eller bara komma förbi och säga hej!Min tid som anonym Buke-användare är ju över ...
golit kommer dessvärre när montern är stängd och Scandinaviums golv är lagd med annat golv.
Någon som vet att de kommer att komma förbi? Så att jag kan förbereda mig mentalt!![]()
Jag kommer på onsdagDu har ju lovat mig ett signerat exemplar
Det är ju svårt att ta mig sig en e-bok...
Jag!men hur hittar man dig? Säljer du din bok där?
golit kommer dessvärre när montern är stängd och Scandinaviums golv är lagd med annat golv.