Halmstads hingstvisning?

tinafinis

Trådstartare
Såg till min stora lycka att jag jobbade inte alls på söndag utan bara natten TILL söndag. Därför ska jag minsann ta mig dit om någon kör mig! :)

Någon här från bukesidan som ska dit och kika?

Sv: Halmstads hingstvisning?

Vi ska dit:D Hoppas jag om inte ngt annat kommer i vägen:p:angel:
Ska bli väldigt spännande och se alla dessa läckra hingstar:d Jag kommer i alla fall ha kameran i beredskap, för här kommer att fotas:D

Tyvärr inte... jobbar.
Hur kan det komma sig att jag alltid jobbar när det händer något kul? Måste nog ta upp det här med Chefen...

Ja jag frågade mig oxå det! trodde ju jag hade fre, lör sön på schemat.Men denna gång hade chefen varit snäll o ändrat på mitt önskeschema o lagt söndagen på torsdagen i stälet :-)

Ska bli väldigt spännande och se alla dessa läckra hingstar:d Jag kommer i alla fall ha kameran i beredskap, för här kommer att fotas:D
Synd bara att man har en sådan förbannat dålig kamera som antingen tar en sek efter man tryckt eller ger helt suddiga ula bilder.
Får låna sambons mobil.....

Har fått sådan där inbjudan i postlådan. Gäller den stallbacken oxå eller som inträde på publikplats???

Sedan undrar jag om hingstvsinngen börjar kl 11 nere i veterinärstallet (eller vad de nu stod dom stod) eller kommer dom med hingstarna upp på banan och visar?
Aldrig varit o kikat.
Kommer inte att vara där allt för tidigt nämnligen o jag vill ju inte missa något med att irra runt och leta upp var det är hingstarna ska visar upp och presenteras!

Nu har ja kommit hem från Halmstad. Skitväder.
Gidde var mindre än jag trodde. Hövding Lavec var ett magert muskelpaket, Skogans Orlov var en liten söt klump, Center Fields ben såg för hemska ut, tramade han igenom bak tros??? En väldigt fin hingst var Up Front Larry. Lu¨gn temperament och mycket fin i kropp och ben.
Bilder kommer.

TACK tinafinis för att du via kameran lät mig "hänga med" till Halmstad!:love:

Tycker dina bilder blev jättebra trots allt!:bow:

Hur var intresset för denna hingstvisning?

Har aldrig varit på någon hingstvisning förut.
Jo den var helt ok. Kände inte till Q.E och U.F.L innan för dom är nya. Trodde Q.E var en gammal hingst (men det berodde ju på att de finns en ridhäst som heter så) och tänkte att nä var trist... Men sen blev det ju intressantare med honom med.

Fina bilder... :idea:

Efter att ha sett S.O. på bild så undrar jag varifrån min har fått långbenen. :D

Ja han är en grann häst han!
Center Field var helt klart en besvikelse säger jag bara åter igen!

Har du nånna bilder eller?

Falskhet_: Har du inte tagit nånna??

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 306
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 841
Senast: Kilauea
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 418
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar