Halmstadbukare, hjälp!

Sv: Halmstadbukare, hjälp!

Alltså, just den frisyren du önskar vet jag inte då min frilla är ganska långt från den men jag klipper mig hos Thomas på Lockcenter på Brogatan.

Han är den enda som har lyckats med att få mitt trassliga, slitna, otämjbara hår att faktiskt bli riktigt fint och lydigt. :D Jag är en typisk hårmisshandlare, det sitter i hästsvans hela dagarna, tvättas varje dag , får aldrig inpackning och ser ibland ut därefter. Det har sett ut som allt från risbuske till svinto. Och nu är det blankt, självlockigt i stora fina lockar och bara lägger sig perfekt när det får självtorka efter duschen :love:

Min bästa vän klipper sig på samma salong hos Vanja och är också supernöjd!

Sv: Halmstadbukare, hjälp!

Åh men det värsta som händer är att man blir missnöjd och då växer det ju ut igen ;)
Är han "kreativ" eller gör han precis som man säger? :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Hemmet Min vana trogen så har jag följt en impuls och bestämt mig för att bygga en dagbädd till min balkong i höst. Då mina meriter i slöjd...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Myrten
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
22 245
Senast: Zewz
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 193
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar