Halloween för mamma, pappa och barn

Suspiria

Trådstartare
Jag behöver idéer!
Jag brukar alltid slå på stort på halloween. Jag kan sminka väldigt proffsigt osv men i år har vi en liten också. Hon kommer då vara 8 månader ungefär.

Det fungerar inte riktigt att sminka mig massor med risk att skrämma henne, eller inte kunna trösta om hon blir ledsen. Jag tänkte satsa mer på kläder/ev hår. Lite smink går såklart bra.

Har ni någon idé på 3 passande karaktärer som hör ihop där lillan kan vara en av dem? Alternativt att bara jag och hon kör på något och så gör sambon sin egen grej.

:rofl::rofl::rofl:
b3ddb8a7a0d7a86e4b4e1d6df703a521.jpg

Kanske några ur Scooby Do- gänget? Tänker att det passar lite iom att de jagar monster men ser ut som "vanliga" människor.
Fast det kanske är bättre om man är fler än 3 st..

Liknande trådar

Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 782
Senast: Cocos
·
Relationer Jag har sedan ett år tillbaka träffat en man, han är ca 10 år äldre och han är egentligen mycket av det jag inte alls letade efter hos...
2 3
Svar
50
· Visningar
14 278
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Jag sitter med jätteont i magen just nu. Det har under ett tag varit en viss tjej i klassen som inte är så snäll till min dotter, men...
2
Svar
23
· Visningar
4 130
Senast: angelwings
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar