Hållbarhet på blod

Sv: Hållbarhet på blod

3-4 dagar skulle jag tippa på. Blod luktar verkligen illa om det blir dåligt så det märker man så snart man öppnar burken!

Aa okej, jag planerar att lägga 1 spår i veckan, om hunden tycker om att spåra. Går det att ta upp blodet dagen före, lägga spåret och frysa ner det igen?

Frys in det i mindre förpackningar, typ reseförpackningar för schampo eller lotion, så behöver du inte tina och frysa så många gånger :)

Det va smart!
Finns det sånna små förpackningar att köpa nånstans?

Squarepants: Hur gör du med iskuberna? Lägger i en flaska och droppar ut i spåret?

Ja, dessa är ganska lagom storlek, och har en bra "pip". Ska man lägga lite längre spår kan man behöva ta upp två, men en sån förpackning räcker utan problem ca 700 m för oss :)

Jag köpte 2 sådana igår när jag var o hämtade ut mina smärtstillande (bröt armen i torsdags kväll)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
692
Senast: MML
·
Kropp & Själ Igår på morgonen började jag kissa rent blod från ingenstans. Precis efter varje gång jag hade kissat klart gjorde det sjukt ont, i...
Svar
16
· Visningar
2 029
Senast: Nirvana
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
562
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 259

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar