Hallååååååååååååååååååååååååå

Just nu ja;)

Kom igen med din anmälan nu. Kan du inte anmäla dig först? Bara en som anmält men hon strök sig i måndags.. Tråkigt tomt här i brevlådan!! :mad:

:rofl: en som anmält men hon strök sig, ha ha ha...
jo jag skall anmäla men det går ju ut i slutet av juli, vem anmäler nu :confused: Jo dom som skall stryka sig :rofl:

En viss Therese här ovan var den första som anmälde och betalde in till vår tävling innan midsommar! Tävlingen går i mitten av augusti, starkt jobbat! (ABSOLUT inte negativt :) )
Vi har säkert fått in 30 anmälningar nu, alla tror att de är sist med att anmäla så de ringer och frågar om det verkligen får plats!
Kanske är dags att anmäla :o :D

Ja. Planen är att jag skall dit med två pållar :D Mitt jättefina fullblod skall gå sin andra lättklass och "ruppan" skall gå den **.

Sedan så skall jag coacha en jätteduktig sm debutant i kat D :banana: Som om allt stämmer har stor chans att bli placerad.

Skickade min anmälan idag just nu via mail och fick tillbaka att den som tog emot anmälan var på semester till 19/7 :confused: Tas min anmälan med eller skall jag skicka en vanlig med?

Jag ska kolla upp det, det är vår konsulent som är i nordkap på semester. Mitt fullblod ska också debutera lätt (om han inte gör det i örebro) 5åringen ska med gå lätt och April ska gå * om örebro går bra, han har gått ** men det är väldigt länge sen och inte med mig på ryggen :D

Nejdå, de flesta tidiga brukar vara seeeeglivade ;) Så skicka in nu bara!! Jobbigt när anmälningarna inte får plats i brevlådan sista veckan jue.. Dessutom ledsamt att inte kunna vara ryttarna till lags eftersom de är för sena :devil:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
40
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
92
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen är det dags för Breeders Trophy i fälttävlan och då avgöra även Svenska Ridsportförbundet Unghästchampionat, ett samarbete med SWB.
Svar
0
· Visningar
85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama