Jag tror det växer otäckheter i hålet så det proppas igen så, brr.
Jag får väl göra det där med att dra ut kylen, drar mig mycket för det, brr igen.
Hm.. det som växer i hålet måste ju få näring nånstans ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får väl göra det där med att dra ut kylen, drar mig mycket för det, brr igen.
Det tänker jag att det väl får från bakterier på kylskåpsväggarna som glider med vattnet ner?Hm.. det som växer i hålet måste ju få näring nånstans ifrån?
Ok nu gjorde jag det, hu! det var jätteäckligt men tyvärr inte fullt av vatten, mest svamp och andra vidrigheter. Det är dock röret på baksidan som är superäckelvidrigt men det är kört att få loss, så ärende ogjort. Får satsa på piprensare eller liten borste.Jag tror det växer otäckheter i hålet så det proppas igen så, brr.
Mitt rör böjer sig liksom så alla försök med ätpinnar har misslyckats, tops skulle nog gå samma väg. Stripen är nog för smal.Själv drar jag, medelst långa tops, upp slemmiga proppar då och då (när det börjar bli blött på botten av kylskåpet). Klart det växer till
Ja hu, det är nog mycket näring i vårt kylskåp tyvärr.Hm.. det som växer i hålet måste ju få näring nånstans ifrån?
Det är samma sak, därför skrev jag " runt ordet. Dom bygger på samma konstruktionMitt är ett Whirlpool....men det är mycket möjligt att det har samma problem. Japp, tror nog att det är något som växer för, som sagt, gucket jag fick upp idag såg ut precis som det svarta gojs som man kan få upp med vaskrensen från avloppen.....
Ingen aning. Vårt kylskåp är hyfsat nytt (sisådär 5 år gammalt) och vad jag kan minnas har det alltid varit likadant. Det bildas ett tunt lager "frost" (i droppar) på bakre väggen. Med jämna mellanrum under dagen tinar dropparna och rinner ner till hålet. Sedan bildas ny "frost" igen. De tinar. Och så vidare. Om det ska vara så, eller om det är ett design-fel, det vet jag inte.Bra att lista ut Var all fukt kommer i från från första början? Lämnas dörren öppen, otäta matförpackningar, dålig tätningslist?
Blir det så även om all mat är i lufttäta förpackningar? Ställs varm mat in?Ingen aning. Vårt kylskåp är hyfsat nytt (sisådär 5 år gammalt) och vad jag kan minnas har det alltid varit likadant. Det bildas ett tunt lager "frost" (i droppar) på bakre väggen. Med jämna mellanrum under dagen tinar dropparna och rinner ner till hålet. Sedan bildas ny "frost" igen. De tinar. Och så vidare. Om det ska vara så, eller om det är ett design-fel, det vet jag inte.
Det blir alltid så.Blir det så även om all mat är i lufttäta förpackningar? Ställs varm mat in?
Då kanske det kan vara glapp i någon av gummilisterna. Om man röker /använder något annat som ryker så kan man lägga in det i kylskåpet för att de vart det inte är tättDet blir alltid så.
Har inget som ryker och fy för att lägga in en cigarett i kylskåpet.... Dä har jag hellre lite fukt!Då kanske det kan vara glapp i någon av gummilisterna. Om man röker /använder något annat som ryker så kan man lägga in det i kylskåpet för att de vart det inte är tätt