håll tummarna!

F

Fisa

BIM idag.....och ingen tant röd som knackat på än...:bump

(stabil Bukeanvändare som väljer att vara anonymous;))

Sv: håll tummarna!

Som sagt innan i tråden, håller tummar och tår! :banana:

jag brukar vara snabb med att testa, helst dagen innan BIM:p tålamodet tryter...

men det går ju som det alltid går.. neg + mens.

Inatt kom den där jävla tanten och trängde sig på:( börjar tro på allvar att jag är steril... fast samtidigt tänker jag att kommer mensen ut så borde ju spermierna komma in:mad: kanske är sambons kvalitet som inte är toppen?

Och jag som har velat ha barn sedan 14årsåldern och bara väntat på att man kan börja försöka....

Hur länge har ni försökt?

Håller alla tummar för att det kommer fixa sig nästa ÄL :D

jag brukar vara snabb med att testa, helst dagen innan BIM:p tålamodet tryter...

men det går ju som det alltid går.. neg + mens.

Inatt kom den där jävla tanten och trängde sig på:( börjar tro på allvar att jag är steril... fast samtidigt tänker jag att kommer mensen ut så borde ju spermierna komma in:mad: kanske är sambons kvalitet som inte är toppen?

Och jag som har velat ha barn sedan 14årsåldern och bara väntat på att man kan börja försöka....

Fast det räcker ju inte med att de kommer in de måste träffa ett ägg också, skaffa ägglossningstest som någon ovanför skrev.

vi har kört utan skydd i två år, dock inte "försökt" hela tiden. I början körde vi på säkra perioder, efter upehållen blev det rätt mycket, minst varje dag. Dock höll inte den taktiken så länge och vi sexade ändå. jag har tagit ÄL test senaste 4 månaderna, dock har jag upptäckt att jag har senare ÄL än vad jag trodde. Så med andra ord har vi haft sex under ÄL hela tiden... :crazy:

DU behover inte vara "steril", det kan vara fel pa mannens spermier. Det kan vara en himla massa saker som gor att det inte funkar. Om ni har forsokt i 2 ar sa skulle jag rada att uppsoka lakare!

Vågar man föreslå att du kollar upp det? Vi höll på i 3 år, sedan sökte jag hjälp (men hon blev till naturligt just då, typiskt ;) ). Men det första de gör är ju att kolla hormonnivåer och sånt under cykeln, så kan man ju se om det är något enkelt som kanske försvårar lite!

Lycka till!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 395
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 937
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Min goldentik har sedan ett par veckor medicinerats för gastrit. Gissningsvis triggat av flytt, mänskligt nytillskott i familjen och...
Svar
13
· Visningar
2 493
Gravid - 1år Skulle någon mot förmodan veta vem jag är IRL får en gärna hålla det för sig själv. Jag behöver ventilera, få råd och allmänt bara...
Svar
13
· Visningar
4 248
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama