Håll tummarna nu!

Maira

Trådstartare
Hovis var ute igår och tittade på hovbölden. Den var inte så farlig tyckte han. Han öppnade den och spolade med jodopax. Sedan skodde han om med jodopaxindränkt tjärdrev och sula. Så nu har han tre sulor... ;)

Han trodde inte att det skulle vara några problem med att börja rida igen.

I kväll tar vi en runda jag och älsklingen och känner hur det känns. Håll tummarna för oss så det inte är några mer fel!!! :bump:

Sv: Håll tummarna nu!

Hurra!!!

Han var inte halt!!! :bump:

Har ridit en sväng, stretchat, masserat och lät honom gå ut med våffeltäcke och ofodrat regntäcke för att vara rädd om ryggen!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 247
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 900
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Jag läser om och om igen hur hästar som sålds som snälla och lugna plötsligt blir ohanterliga och farliga, och köparen påstår att...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 883
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 388

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka