Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min lilla älskling är inlagd med diffusa symptom, feber och svullna lumfkörtlar... De har ingen aning om vad felet är, det kan vara något virus eller något så fruktansvärt som cancer
Så snälla, håll alla tummar ni har och hoppas på det bästa för min pärla
Ska ringa idag vid lunchtid och höra hur det är med henne, mår faktiskt (oväntat för min del) fruktansvärt dåligt för detta och har redan målat fan på väggen...
Mest dåligt mår jag för att jag inte körde henne till djursjukhus direkt utan lät distriktaren exprimentera med antibiotika innan jag krävde röntgen och remiss...
Nu hoppas jag att det är en liten skitsak som hon fixar lätt som en plätt
Med ett namn som Fortune kan det inte gå annat än bra...
Jag målade själv fan på väggen häromdagen då Loka var hängig. Var övertygad om att det var en livmoderinflammation och den skulle spricka innan vi kom in till klinik. Läste någonstans att 90% av hundarna överlever en sån operation vilket givetvis innebar att Loka var en av de 10% som skulle dö...
La ut 2440kr på att få höra att hunden är fullt frisk och simulant. :smirk: Hon har varit jättebusig sen dess. Jag misstänker att hon helt enkelt kom på ett effektivt sätt att fjäska till sig en extra pannkaka vid spisen...
Nu menar jag så klart inte att din hund simulerar däremot vet jag av personlig erfarenhet hur lätt det är att som du säger måla fan på väggen. Det här kommer att gå bra! Det känner jag i magtrakten.
Tråkigt att febern gått upp igen,men grattis ändå till att det inte var något värre.Sen måste det ju ändå vara skönt att ha henne hemma igen Krya på-hälsningar från oss
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.