Håll tummarna för Fortune!!

lady_vip

Trådstartare
Min lilla älskling är inlagd med diffusa symptom, feber och svullna lumfkörtlar... De har ingen aning om vad felet är, det kan vara något virus eller något så fruktansvärt som cancer:cry:

Så snälla, håll alla tummar ni har och hoppas på det bästa för min pärla:(:(

Sv: Håll tummarna för Fortune!!

Här hålls tummar och tassar för att det inte är något allvarligt.
Hoppas på att hon blir bra och kommer hem snart igen! :banana:

Tack alla!

Ska ringa idag vid lunchtid och höra hur det är med henne, mår faktiskt (oväntat för min del) fruktansvärt dåligt för detta och har redan målat fan på väggen...
Mest dåligt mår jag för att jag inte körde henne till djursjukhus direkt utan lät distriktaren exprimentera med antibiotika innan jag krävde röntgen och remiss...

Nu hoppas jag att det är en liten skitsak som hon fixar lätt som en plätt

Med ett namn som Fortune kan det inte gå annat än bra... :)

Jag målade själv fan på väggen häromdagen då Loka var hängig. Var övertygad om att det var en livmoderinflammation och den skulle spricka innan vi kom in till klinik. Läste någonstans att 90% av hundarna överlever en sån operation vilket givetvis innebar att Loka var en av de 10% som skulle dö...
La ut 2440kr på att få höra att hunden är fullt frisk och simulant. :smirk: Hon har varit jättebusig sen dess. Jag misstänker att hon helt enkelt kom på ett effektivt sätt att fjäska till sig en extra pannkaka vid spisen...

Nu menar jag så klart inte att din hund simulerar ;) däremot vet jag av personlig erfarenhet hur lätt det är att som du säger måla fan på väggen. Det här kommer att gå bra! Det känner jag i magtrakten. :banana:

Och hon har URINVÄGSINFEKTION!!!! Tjohooooo!!!

Eller iaf tills de har kollat hennes njurar och iofs en svår UVI, men ändå, det är iaf bra prognos och jag kommer antagligen få hem henne i morgon :)

Dessutom ringde faktikst Distriktarna och bad om ursäkt för missen, men jag struntar i deras miss, min hund lever!

Tack för ert stöd!

Nja, nu har febern gått upp igen, så hon fick inte åka hem idag, men de hittar inga direkta fel på henne och hon verkar piggare... *súck*

Tråkigt att febern gått upp igen,men grattis ändå till att det inte var något värre.Sen måste det ju ändå vara skönt att ha henne hemma igen:) Krya på-hälsningar från oss

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har skrivit två trådar här på Bukefalos tidigare och känner att jag måste få skriva av mig. Ni har varit så hjälpsamma i mitt...
Svar
6
· Visningar
1 956
Senast: Happimess
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 278
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Vi får om ca sju veckor hem två kattungar. Kattungarna kommer från min svärmor så vi har ju möjlighet att träffa dem regelbundet fram...
Svar
5
· Visningar
1 294
Senast: BobberiBoo
·
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
7 354
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka