Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, avis! Här blir det inga lektioner ridna, mest tidsbrist och motivationsbrist bakom, men det kommet välNu när mitt nya liv som yrkesarbetande lokförare med lön som kommer in varje månad är planen att jag ska rida mer lektioner och kurser. Har blivit väldigt lite sådant på sistone pga pengabrist. Imorgon ska jag till Stenholmen och rida för fantastiska Emma. Ska bli galet kul. Men varför blir man så himla nervös? Jag tycker det har känts apdåligt ridmässigt hela veckan. Antar att det är för att man så gärna vill att det ska gå super. Men å andra sidan är det för att få lära sig nya saker och få nya intryck som man rider lektion! Ser verkligen fram emot imorgon. Tar med både Diskó och Traktorn
Åh, avis! Här blir det inga lektioner ridna, mest tidsbrist och motivationsbrist bakom, men det kommet väl
Lycka till fina du
Idag har jag ridit första paddockpasset på Kveikja sedan hältan, o man kan väl konstatera att vi har en lång väg tillbaka dit vi var! Men hon var go och glad o ville göra sitt bästa hela tiden. Bad bara om lösgörande arbete och vi höll oss mest till skritt.
Måste dock säga att jag inte alls gillar att hela tiden sitta o undra om hon är helt bra egentligen, om hon kanske får tillbaka inflammationen... Om inflammationen uppstod pga något annat... Irriterande! O ni vet ju hur det är, ju mer man stirrar ju mer saker tror man sig se.
Men nu längtar jag efter hoppträning och galoppintervaller, då vet jag att vi är igång på allvar igen! O längtar såklart lite till töltarbete i god form oxå ;-) bästa känslan lixom!
@Reykur Jag kör Krösatågen i Nässjö. Får mest prata med gulliga lokal-tkl. Och så fjärren i Malmö och Göteborg. Väldigt lite kaos här än så länge. Vad händer i Gävle egentligen?
Visst är du ganska ny som tkl? Är det kul? Hur går det?
Sista omgången nu var ju hos veterinären, Slöinge. Men så är det så jäkla svårt, pratade ju med osteopaten när jag var där med mig själv. Hon tyckte knäledsinflammation och veterinär det var fullständigt fel, det måste bero på något annat.
Planen är att boka in ett besök hos Stefan igen om nån månad eller så. Om inget annat händer. Jag tycker de har varit otroligt dåliga på hemgångsråd och uppföljning, men du verkar ha fått bättre ordning på det?