Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer säkert skära sig enormt men vad gör det! Jag hade tänkt föreslå någon smutsrosa/"Warm blush"-nyans Jag tror det hade blivit fint med en lite större, bredare matta också (som dessutom döljer lite av golvet ).Är lite förtjust i denna, men kanske skär sig mot det gräsliga golvet?
Visa bifogad fil 86063
Det kommer säkert skära sig enormt men vad gör det! Jag hade tänkt föreslå någon smutsrosa/"Warm blush"-nyans Jag tror det hade blivit fint med en lite större, bredare matta också (som dessutom döljer lite av golvet ).
Tycker absolut gul hade kunnat vara något. En rätt mörk senapsgul?
Den känns väldigt du!
Tror det skulle kunna bli jättesnyggt!
Fantastisk! Jättehärlig färg!
Är lite förtjust i denna, men kanske skär sig mot det gräsliga golvet?
Visa bifogad fil 86063
Tror det skulle kunna bli jättesnyggt!
Min spontana tanke var orange
Hade inte @Bison en exakt sån här tråd med typ exakt samma tapet också alldeles nyss? Du kan ju alltid kika där och se vad som föreslagits också.
Jag tror den skulle framhäva det tråkiga golvet ytterligare faktiskt!
Är extremt sugen på lägga annat golv på det nuvarande pga verkligen tråkigt golv. Men hyresrätt... inte jättepepp på lägga massor av pengar på det.
Lägg in en köpesannons på blocket. Det ser inte ut att vara så stor yta. Kan finnas gott om folk som har över efter golvbyte.Är extremt sugen på lägga annat golv på det nuvarande pga verkligen tråkigt golv. Men hyresrätt... inte jättepepp på lägga massor av pengar på det.
Lägg in en köpesannons på blocket. Det ser inte ut att vara så stor yta. Kan finnas gott om folk som har över efter golvbyte.
Annars kan man alltid måla:
https://www.paintpro.se/mala-linoleumgolv-och-plastmattor