Hall och färg.

pepp

Trådstartare
Har avskytt tapeten ända sen jag flyttade in. Planen är att måla till våren, men jag är väldigt osäker på färg. Var inne på gult till en början, men det känns lite "svårt".

Kommer nog byta ut spegeln också till en med smalare ram.
20210505_154825.webp

20210218_191810_620f7488ddf2b37dd1624ff7.jpg

20211108_145823_620f74a82a6b225a77a86937.jpg

Det kommer säkert skära sig enormt men vad gör det! Jag hade tänkt föreslå någon smutsrosa/"Warm blush"-nyans :D Jag tror det hade blivit fint med en lite större, bredare matta också (som dessutom döljer lite av golvet :p).

Mattan vill jag helst inte byta ut då jag älskar den nuvarande! Men fattar ändå tanken :)

Tror det skulle kunna bli jättesnyggt! :love:

Min spontana tanke var orange :o:laugh:

Hade inte @Bison en exakt sån här tråd med typ exakt samma tapet också alldeles nyss? :laugh: Du kan ju alltid kika där och se vad som föreslagits också.

Jo det hade hon :D har kikat i den men var inga färger som föll mig i smaken :o

Är extremt sugen på lägga annat golv på det nuvarande pga verkligen tråkigt golv. Men hyresrätt... inte jättepepp på lägga massor av pengar på det.

Fullt förståeligt - samtidigt, kanske värt för att trivas ännu bättre? 😁
Det skulle förmodligen bli ett riktigt lyft!

Hallen är det första man ser när man kommer in. Därför ska den vara personlig och samtidigt välkomnande. Röstar för en snygg gul färg. Solgul möjligen.

Jag röstar för senapsgula väggar @pepp :love:

Sedan hade nog jag köpt sån här hallmatta på metervara i typ ljusgrått, lagt i hela hallen och skurit av vid köket. Hallmattan du redan har kan ju ligga ovanpå :) Kanske inte lika snyggt som nytt golv men jag tror det hade lyft på ett väldigt budgetvänligt vis!

dorrmatta-entrematta-entrada-svart-2.jpg

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
795
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
970
Senast: Svartkatt
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat