Håll en tumme imorgon

Sablar22

Trådstartare
För då ska lilleman springa jättefort :D
Han ska vara med i ett provlopp för första gången (tror jag)

Uscha, nu börjas det igen.. fast nu är jag nervös för provlopp tom :o förr var det bara inför dom riktiga loppen jag var nervig.

Ska knäppa ngn bild så ni får se hur tjusig "lilleman" är.

Pssst..när bör man sluta kalla honom för lillen etc egentligen?? Vill ju inte skada självförtroendet redan liksom :D

:D :D
Självklart håller vi alla tummar för grabben :bow: :bow:

Visst kan man vara pirrig inför provlopp.....vad annars :rofl: :rofl:

Ja man undrar vad man pysslar med när man blir så otroligt nervös............ :o :p

Jag borde nog börja med stickning istället,blir svettig bara av fortkörning......... :eek:

lilleman låter väl kärleksfullt och bra,självförtroendet ser du ju hur det är fatt med i provloppet...... :)

Rackarns!!!

Det blev flyttat tills på fredag morgon istället.
Det skulle tydligen gå lite för fort ikväll, och sen ville inte tränaren riskera att Lilleman blev skrämd av en annan kusk, som är känd för sina mjuka..lågmälda..ord i loppen
*ironin flödar*

Men var inte det lite snällt så säg, tänka på Lilleman och inte vilja riskera att något går fel :love:

Så nu får ni hålla tummarna på fredag istället :D

Finfint :love: :love: :love:

Jag ser bara lilleman!!! :love: :love:

Resten verkar vara statister???!!! :D

Vill veta mer om denna juvel!!!!!! :love: :bow: :love: :bow:

:o du vet om att du är min absoluta favorit nu va? :D

Tja, vad vill du veta?
3 årig hingst, har ärvt sin mammas underbara temprament :bow:
E: On Guard UE: Smokin Yankee
Ca 160 i mkh.
Han har väl inte sprungit så låga tider direkt utan har tuffat på efter premieloppet och vuxit, och förvandlats till en häst ;)

Vad fin han ser ut! Står han hemma eller hos M.W?
Vi var och snabbjobbade Min Loviz för dryga vecka sedan och tiderna har börjat vandra neråt lite.... Hela 2.38 hela vägen ;), blir nog inget premie för oss i höst utan vi satsar på kval nästa år istället, hon har ju varit ifrån lite under våren...
Men visst är det SPÄNNANDE att följa framstegen :love: :cool:

Han står hos MW, ser ut som han trivs kanoners där! :)

Åh Loviz, jag är lite såld på henne måste jag erkänna trots att jag bara sett henne på foto :o

Det är jättespännande! :eek:
Man får ju nästan magsår varje gång dom ska springa :cool:

Eller hur :D

Men M sa faktiskt att han kunde hälsa på publiken lika bra som Victory Tilly :rofl:
Styrde honom så fint mot staketet så han fick hälsa på publiken ...dvs.. mammsen,styvfar å småsyskonen :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka