Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det blev flyttat tills på fredag morgon istället.
Det skulle tydligen gå lite för fort ikväll, och sen ville inte tränaren riskera att Lilleman blev skrämd av en annan kusk, som är känd för sina mjuka..lågmälda..ord i loppen
*ironin flödar*
Men var inte det lite snällt så säg, tänka på Lilleman och inte vilja riskera att något går fel
Tja, vad vill du veta?
3 årig hingst, har ärvt sin mammas underbara temprament
E: On Guard UE: Smokin Yankee
Ca 160 i mkh.
Han har väl inte sprungit så låga tider direkt utan har tuffat på efter premieloppet och vuxit, och förvandlats till en häst
Vad fin han ser ut! Står han hemma eller hos M.W?
Vi var och snabbjobbade Min Loviz för dryga vecka sedan och tiderna har börjat vandra neråt lite.... Hela 2.38 hela vägen , blir nog inget premie för oss i höst utan vi satsar på kval nästa år istället, hon har ju varit ifrån lite under våren...
Men visst är det SPÄNNANDE att följa framstegen
Men M sa faktiskt att han kunde hälsa på publiken lika bra som Victory Tilly
Styrde honom så fint mot staketet så han fick hälsa på publiken ...dvs.. mammsen,styvfar å småsyskonen
Hästnyheter Vad jag menar är, att man ofta förefaller underlåta att polisanmäla brott, därför att man har en intern rättskipning. Nu syftar jag inte...
Trädgård & Växter Vi plockar inte ner det stommen, "bara" plasten. Inte optimalt, det är sant, men bättre än att behöva köpa ny plast varje säsong. Bäst...
Hundavel & Ras Handlar det inte mycket om maximalt med speed för sin storlek i agility? Så man kanske hamnar i en mer fördelaktig klass storleksmässigt...