mumin
Trådstartare
Min ´-tangent har hakát upp sig.´.. Útan att jag rö´r den ´så´´ho´ppa´r det ´hela tiden´in en ma´ssa såda´na tec´ken i texte´n (ni ´ser ju hur det ser´ut när jag´inte hinner ´stoppa de´n..`)´. Jag kan si´tta o´ch titta på ´skärmen och det kan´rusa fra´m ´´10 rader med sådana tecken utan att jag gör någonting! Det är ju ´hel´´t´´ hopplös´t´át´t´för´söka skriva någonting, för att inte tala om att skriva én we´bb´-a´dréss, éller´étt löseno´rd..´´
`De´t ´har varit så ett antal dagár och ´´jag håller på att bli tokig! ´Jag har ´dammsugit tangentbordet ´(laptop´) och försökt torka a´v det, men ´det har inte hjälpt. Tangenten känns inte konsti´g om jag trycker på den,´´som´´´om någonting skulle ligga under den.
Nån som har några uppslag på vad jag skulle kunna prova? Jag kan´ju verkligen inte ha ´det så här, och jag har inte précis ekonomí för att köpa en ny dator bara för det..
Jättetacksam för hjälp,´´ ´tips och rå´d!`!
`De´t ´har varit så ett antal dagár och ´´jag håller på att bli tokig! ´Jag har ´dammsugit tangentbordet ´(laptop´) och försökt torka a´v det, men ´det har inte hjälpt. Tangenten känns inte konsti´g om jag trycker på den,´´som´´´om någonting skulle ligga under den.
Nån som har några uppslag på vad jag skulle kunna prova? Jag kan´ju verkligen inte ha ´det så här, och jag har inte précis ekonomí för att köpa en ny dator bara för det..
Jättetacksam för hjälp,´´ ´tips och rå´d!`!